14 dagers angrerett

Som kunde hos Wallebeck Baby &Child nettbutikk har du alltid 14 dagers angrerett. Angrekjøp er som regel ubetinget, men produktene som returneres til Wallebeck Baby & Child må være i samme stand som de var når du mottok dem fra Wallebeck Baby & Child.

På broderte eller skreddesydde varer(exp. måltilpasset tapeter ovs.) er det ikke angrerett.  Det er ikke tillatt å bytte gratisprodukter eller bonusprodukter. Hvis disse returneres vil du ikke motta noen form for kompensasjon

Du har også rett til å få pengene tilbakebetalt innen 14 dager fra opphevet kjøp.

Hvordan går jeg frem med angrekjøp?

Med pakken følger det alltid med en returskjema. Om du har mistet returskjemaet, ta kontakt med vårt kundeservice, hello@wallebeck.com, så sender vi deg ett nytt skjema. Send produktet sammen med et utfylt returskjema til adressen:

Wallebeck Interior & Design AS
Askimveien 133,

1408 Kråkstad

Husk at du må selv dekke returkostnadene.

Du bør regne med 2-3 ukers behandlingstid fra Wallebeck Baby & Child har mottatt returproduktet til du mottar kompensasjon. Noen forsinkelser kan forekomme under sesonger og kampanjer. Ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice om du har noen spørsmål om ditt angrekjøp.

Les forøvrig:
Lov om opplysningsplikt og angrerett
Hvem betaler fraktkostnadene – dinside.no
«Samme stand og mengde» – dinside.no

Bytte

Du har 14 dagers bytterett. Dette gjelder kun på en vare som blir byttet til en annen farge. Du kan ikke bytte til et annent produkt. Hvis Wallebeck Baby & Child ikke har fargen som du ønsket, kan du få pengene tilbake. Du må selv dekke returkostnader. Du bør regne med 2-3 ukers behandlingstid fra Wallebeck Baby & Child  har mottatt returproduktet til vi sender deg et nytt produkt. Wallebeck Baby&Child forbeholder seg retten til forsinkelser under sesonger og kampanjer.

Vær oppmerksom på at Wallebeck Baby&Child ikke kan bytte produkter som er skitne eller skadede. Produkter med brodering har ikke bytterett.

Hvordan går jeg frem med bytte?

Med pakken følger det alltid med et bytteskjema. Om du har mistet bytteskjemaet, ta kontakt med vårt kundeservice, hello@wallebeck.com så sender vi deg ett nytt skjema. Send produktet sammen med et utfylt bytteskjema til adressen:

Wallebeck Interior & Design AS

Askimveien 133,
1408 Kråkstad

Husk at du må selv dekke returkostnadene.

Les forøvrig:
Angre- og bytterett – Forbrukerrådet

Reklamasjon

Intet kjøp er avsluttet før du som kunde er helt fornøyd. Når du handler hos Wallebeck Baby & Child  kan du alltid føle deg trygg.

Dersom en vare er levert med feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år etter at du mottok varen. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen. Dersom du ønsker å heve kjøpet eller få en ny vare, returnerer du varen med feil sammen med returskjema. Send produktet sammen med et utfylt returskjema til adressen:

Wallebeck Interior & Design AS
Askimveien 133,

1408 Kråkstad

Wallebeck Baby & Child dekker eventuelle fraktkostnader ved reklamasjoner/feil. Du må bare informere om dette på returskjemaet som fulgte med pakken og deretter selv legge ut for returfrakt kostnader. Vi anbefaler Norgespakke med sporing.Vi tar ikke ansvar for varer som blir mistet i posten.

Pengene for produktet samt frakten blir da refundert via Klarna.

Les forøvrig:
Rettigheter når noe er galt – Forbrukerrådet

Mistede og uavhentede bestillinger

Vær oppmerksom på at hvis en returpakke forsvinner når den sendes tilbake til Wallebeck Baby & Child, vil du bare få kompensasjon hvis du har sporingskode for pakken.

Hvis broderingsbestillingen, eller måltilpassede varer returneres uavhentet til Wallebeck Baby & Child, vil vi kontakte deg på e-post eller telefon. Du har rett til å få ditt broderte produkt tilsendt en gang uten ekstra kostnader. Hvis Wallebeck Baby & Child ikke får kontakt med deg i løpet av to uker, blir du fakturert for produktet samt for retur- og behandlingskostnader. Hvis ditt broderte produkt returneres til Wallebeck Baby & Chilld for andre gang, vil du bli fakturert for produktet samt for retur- og behandlingskostnader for begge leveranser.